Logo - Naberte Kurz
Logo - Naberte Kurz Link pomoci
O hraní
Kurzové sázení
Sportovní sázení
Společenské sázení
Zajímavosti ze sportu
Ostatní
Kasino a herna
Automaty
Poker
Ruleta
Blackjack
Loterie
Losy
Loterie
Další hazardní hry
Tombola
Bingo
Prvky hazardu
Účtenkovka
Trhák (Blesk)
Gaming
O hazardních hrách
Pravděpodobnost
Zajímavosti
U nás
O nás
Aktuality
Skupinové chaty
Ostatní
S kým spolupracujeme
Společnost Podané ruce o.p.s.
Internetem bezpečně
DRUG-OUT Klub
Laxus
Pod slunečníkem
Krystal Help
ADVAITA
Kolpingovo dílo ČR
Webinář
Svépomoc
Zodpovědné hraní
Automaty
Kurzové sázení
Harm reduction
Patologické hráčství
Stádia
Diagnostické nástroje
O patologickém hráčství
Blokace online hazardu
Relaps
Krize
Rodina a blízcí hráčů
Dluhová problematika
Sebeomezující opatření
Ostatní
O hraní U nás Svépomoc
Logo - Naberte Kurz!
O hraní
Kurzové sázení
Sportovní sázení
Společenské sázení
Zajímavosti ze sportu
Ostatní
Kasino a herna
Automaty
Poker
Ruleta
Blackjack
Loterie
Losy
Loterie
Další hazardní hry
Tombola
Bingo
Prvky hazardu
Účtenkovka
Trhák (Blesk)
Gaming
O hazardních hrách
Pravděpodobnost
Zajímavosti
U nás
O nás
Aktuality
Skupinové chaty
Ostatní
S kým spolupracujeme
Společnost Podané ruce o.p.s.
Internetem bezpečně
DRUG-OUT Klub
Laxus
Pod slunečníkem
Krystal Help
ADVAITA
Kolpingovo dílo ČR
Webinář
Svépomoc
Zodpovědné hraní
Automaty
Kurzové sázení
Harm reduction
Patologické hráčství
Stádia
Diagnostické nástroje
O patologickém hráčství
Blokace online hazardu
Relaps
Krize
Rodina a blízcí hráčů
Dluhová problematika
Sebeomezující opatření
Ostatní
Link pomoci
Naše pracovní doba
Zanechat vzkaz
Průvodce portálem
Zpětná vazba
Kategorie
Zodpovědné hraní
Automaty
Kurzové sázení
Harm reduction
Patologické hráčství
Stádia
Diagnostické nástroje
O patologickém hráčství
Blokace online hazardu
Relaps
Krize
Rodina a blízcí hráčů
Dluhová problematika
Sebeomezující opatření
Ostatní

Ostatní

Řadit od nejnovějšího Od nejstaršího

WEBINÁŘ: A co potom?

22.04.2022, Jana Šatánková, Ostatní

Dne 27. 04. 2022 od 18:00 proběhl náš DEVÁTÝ webinář a to s Mgr. Patrikem Bučkem na téma Podpory...

Přečíst článek
Mapa pomoci
Mapa pomoci

Nabídka

O hraní
U nás
Svépomoc

Informace

Aplikace PORT
Sociální sítě
Pracovní doba
Mapa pomoci

Kontakty

Naberte kurz
m.me/nabertekurz.cz
+420 777 477 877
kontakt@nabertekurz.cz
@nabertekurz
Logo - Evropská Unie Logo - Společnost Podané ruce o.p.s.
© Společnost Podané ruce o.p.s. 2019

Centrum Naberte kurz  

Přihlásit se ←

Hrajete anebo si zahráváte?

Víte, kolik peněz a času věnujete do hazardních her? Neposouváte náhodou příliš svoje hranice?

Zjistěte, jak snížit rizika ze hry a přistupovat ke hraní nebo sázení zodpovědně, případně jak přestat.

Poskytujeme bezplatnou, anonymní podporu a pomoc pro hráče, sázkaře i jejich blízké.

Buďte zodpovědným hráčem, který má svou hru pod kontrolou. Ukážeme Vám, jak na to.

Vstoupit

Vstupem na webový portál centra Naberte kurz souhlasíte s přidělením anonymní přezdívky a potvrzujete, že jste se seznámil/a se základními informacemi o e-terénní práci a nabízených službách, včetně informací o nakládání s osobními údaji.

Nemám zájem

Základní informace o Centru Naberte kurz

Centrum Naberte kurz se věnuje preventivní e-terénní sociální práci
(dále jen e-terénní práci). 

Komplexní pojetí jednotlivých aktivit realizovaných e-terénními pracovníky s cílem snižovat rizika spojená s hraním hazardních her u cílové skupiny hazardních hráčů a jejich blízkých. Služba je poskytována výhradně on-line nebo telefonickou formou.

 

Bezpečné prostředí, anonymní přístup, otevřená komunikace.
Služby poskytujeme zdarma.
Máte někoho, s kým si bez předsudků o hazardu promluvit?
Jsme zde pro Vás a Vaše blízké.

1. Poslání
2. Cílová skupina
3. Cíl
4. Nabízené služby
5. Podávání a vyřizování stížností
6. Využívání souborů cookies a zpracování osobních údajů


1. Poslání

Posláním e-terénní práce je prevence a snižování negativních důsledků plynoucích z hraní hazardních her a s nimi spojeného rizikového chování. Nabízíme pomoc osobám, které se již rizikově chovají, osobám, které jsou tímto chováním ohroženy a osobám jim blízkým. Součástí e-terénní práce je pomáhat lidem v tíživé životní situaci s řešením jejich problémů v souvislosti s patologickým hraním, podporovat a motivovat konkrétní jedince nebo skupiny ke změně dříve, než by u nich došlo k rozvoji rozsáhlých negativních sociálních, ekonomických, psychických i zdravotních důsledků.


2. Cílová skupina 

Primární cílovou skupinou se rozumí osoby s projevy návykového chování nebo lidé ohrožení vznikem závislostí, a to v souvislosti s hraním hazardních her, včetně jejich osob blízkých. Sekundární cílovou skupinou se pro potřeby e-terénní práce rozumí odborná i laická veřejnost.


3. Cíl 

Cílem e-terénní práce je podílet se na snižování rizik a škod spojených s hraním hazardním her, jak v rovině samotných klientů, tak v rovině širší společnosti.


4. Nabízené služby  

V Centru Naberte kurz pracujeme s filozofií harm reduction, tzn. snižováním rizik způsobených hraním hazardních her.

Tento přístup jsou koncepce, programy a činnosti směřující primárně k minimalizaci nepříznivých zdravotních, sociálních a ekonomických dopadů. Klademe důraz na Vaše individuální a aktuální potřeby.

Prostřednictvím individuálního chatu, skupinového chatu nebo emailu/vzkazu a telefonu můžete využít následující služby:

  • informační servis 
  • individuální poradenství 
  • skupinové poradenství 
  • zprostředkování kontaktu na navazující služby 
  • pomoc v krizi 
  • základní sociální poradenství 
  • základní dluhové poradenství 

Využitím některé z výše uvedených služeb prostřednictvím kteréhokoliv kanálu automaticky uzavíráte dohodu o spolupráci s Centrem Naberte kurz, stáváte se klientem Centra Naberte kurz a vztahují se na Vás následující práva:

  • Právo na důstojnost 
  • Právo na bezpečí 
  • Právo na soukromí 
  • Právo rozhodovat o vlastní osobě 
  • Právo na svobodu víry, vyznání a názorů 
  • Právo podávat stížnost 

Během využívání služeb máte zároveň povinnost dodržovat pravidla slušného chování. V případě porušení těchto zásad má pracovník právo poskytovaní služby ukončit.


Zásady poskytování služeb e-terénní práce 
E-terénní pracovníci se řídí Etickým kodexem adiktologů, zákonnými normami ČR a jinými mezinárodními smlouvami.

Základní zásady poskytovaní služeb e-terénní práce jsou především:

  • Bio-psycho-sociálně-spirituální model: Na situaci klienta se pohlíží v souvislostech bio-psycho-sociálně-spirituálního modelu. Tento model definuje zdraví jako stav tělesné, duševní a sociální pohody, nikoliv pouze nepřítomnost nemoci nebo vady. Z tohoto pohledu je návykové chování a užívání návykových látek a závislost na nich jevem, který vzniká v průběhu vývoje jedince ve vzájemné interakci biologických, psychologických, vztahových a duchovních faktorů.
  • Anonymita, bezplatnost: Klient může využívat služeb bez obav ze ztráty anonymity. Zařízení rovněž garantuje anonymitu tím, že neposkytuje o klientovi informace bez jeho předešlého informovaného souhlasu. Klient se může také rozhodnout, zda využije službu, která by svou povahou vyžadovala při jednání s jinými institucemi ztrátu jeho anonymity, či takovou službu odmítne. V takovém případě je hledána alternativní možnost či způsob řešení. Všechny služby jsou poskytovány bezplatně.
  • Veřejná přístupnost ke službě: Program je veřejně přístupný bez rozdílu pohlaví, národnosti, rasy, náboženského vyznání, politického přesvědčení, fyzického či psychického zdraví, právního či společenského postavení a socioekonomických možností. Služby jsou pro klienty přístupné bez ohledu na typ užívané návykové nealkoholové látky či nelátkové závislosti, historii užívání a způsob aplikace návykové látky.
  • Respektování volby klienta, dobrovolnost využívání služby: Je respektována volba klienta ve způsobu života. Abstinence není podmínkou k využití služby. Je nabízena aktivně odborná péče či pomoc a klient se může svobodně rozhodnout, jestli službu využije či nikoliv. Využívání služby je dobrovolné. Klienti mohou vyjadřovat svou vlastní vůli a podávat podněty či stížnosti týkající se služby. Ke klientovi je přistupováno individuálně a strukturovaně.
  • Flexibilita a potřebnost: Služby se přizpůsobují aktuálním potřebám klientů a pružně na ně reagují. Služby jsou poskytovány pokud možno bez odkladu.
  • Rovný, ale zároveň individuální přístup ke klientům: Služba je poskytována na základě dohody s klientem. Ctí se jedinečnost každého klienta a jeho vlastní vůle. Na základě toho mu je nabízena a poskytována služba dle jeho aktuálních potřeb a možností.
  • Dodržování práv klienta: Zaměstnanci dodržují Listinu základních práv a svobod, Etický kodex sociálních a zdravotnických pracovníků a Etický kodex České psychoterapeutické společnosti, Etický kodex adiktologů.
  • Propojení psychologické a sociální péče: Klademe důraz na poskytování a propojení psychologické a sociální práce. Klientům nabízíme komplexní nabídku těchto služeb na jednom místě a v paralelním běhu. Sociální práce jde „ruku v ruce“ s prací psychologickou (terapeutickou) a pomáhá tak klientovi řešit komplexně jeho problém. Může mít charakter jak jednorázové, tak dlouhodobé případové práce, která vede k sociální stabilizaci klienta a k jeho znovuzačlenění do systému sociální sítě. Sociální práce může mít podobu individuální práce s jednotlivcem (např. hledání zaměstnání) nebo práce s rodinou (např. postup při změně trvalého pobytu klienta).


5. Podávání a vyřizování stížností 

Stížnost může podat klient, osoba jemu blízká, zájemce o službu, široká veřejnost. Stížnost může být podána e-terénnímu pracovníkovi nebo vedoucímu. Všichni e-terénní pracovníci jsou řádně proškoleni pro vyřizování stížností.

Stížnost může být anonymní nebo signovaná a lze ji podat těmito způsoby:

  • při přímém kontaktu s e-terénními pracovníky (individuální chat, telefonní linka),
  • e-mailem na kontakt@nabertekurz.cz nebo přes formulář zanechání vzkazu,
  • formou dopisu přímo do organizace, na adresu Společnost Podané ruce o.p.s., Hilleho 1842/5, Černá Pole, 602 00 Brno,
  • nebo kontaktováním třetích stran, např. Veřejný ochránce lidských práv.

Forma a evidence stížností
Každá stížnost je evidována a zapsána pracovníkem, který stížnost přijal. Zapisuje se datum přijetí stížnosti, jméno pracovníka, který stížnost přijal, obsah stížnosti, datum a výsledek vyřízení stížnosti. Pokud je stížnost podána e-mailem ukládá se jak v elektronické, tak tištěné podobě. Pokud je stížnost podána poštou ukládá se dopis.   

Vyřizování stížností
Pokud stěžovatel zanechá v dopise či emailu své kontaktní údaje, bude mu obratem zaslána odpověď o přijmutí stížnosti, ve které bude uvedena lhůta pro vyřízení stížnosti. Stížnost bude vyřízena v co nejbližší době, nejdéle však do 30 dnů. Po vyřízení stížnosti stěžovateli neodkladně zasíláme „Zápis o stížnosti“. Pokud je stížnost podána telefonicky pracovník se zeptá, jestli si stěžovatel přeje sdělit své kontaktní údaje a domluví na způsob předání vyřízení stížnosti.

Každou stížností se zabýváme na nejbližší poradě týmu nebo ji řeší vedoucí pracovník s výše nebo níže postaveným pracovníkem. Pokud není klient s výsledkem spokojen, je vedoucím služby informován, že má právo obrátit se se stížností k vedoucímu pracovníkovi další úrovně organizační struktury organizace. Konečnou instancí v organizaci je v případě stížnosti uživatele služeb nejvyšší statutární orgán.

Pokud se klient obrátí na pracovníky se stížností na třetí stranu (organizaci), pracovník se nepřiklání na žádnou stranu a zachovává neutrální postoj. Nabídne klientovi asistenci při podání této stížnosti.

Podání stížnosti nesmí být v žádném případě příčinou ze strany e-terénních pracovníků k vypovězení nebo přerušení či snížení kvality poskytování služby stěžovateli. E-terénní pracovníci respektují i právo stěžovatele svobodně si zvolit nezávislého zástupce, který ho bude při vyřizování stížnosti zastupovat. Pravidlem je, že nezávislý zástupce stojí mimo struktury služby a organizace.  ukládá se dopis.


6. Využívání souborů cookies a zpracování osobních údajů

Soukromí a bezpečí každého klienta je pro nás velmi důležité. Získáváme a zpracováváme proto osobní informace v co nejmenší možné míře. O způsobech zpracovávání osobních údajů a nakládání s nimi, si můžete přečíst více v samostatném dokumentu. Využíváme rovněž soubory cookies, pouze však pro anonymizované přehledy dostupné z Google Analytics.


 
NABERTE KURZ!

Přihlásit se

Zapomenuté heslo
Jana Šatánková
Avatar pracovníka

Mgr. Jana Šatánková
E-terénní sociální pracovnice

obrázek Hrajete a nechcete ztratit kontrolu?

obrázek Chcete začít hrát - na co si dát pozor?

obrázek Máte obavu o svého blízkého?

obrázek Hledáte rady v oblasti Gamingu?

obrázek Napadají Vás nějaké jiné otázky?

V případě, že jsem offline, mi zanechte vzkaz nebo kontaktujte některého z mých kolegů.

Nejste na to sami

Kliknutím na tlačítko Začít chat potvrzujete, že máte zájem o využití bezplatných služeb Centra Naberte kurz. Dochází také k uzavření anonymní dohody o poskytnutí služeb. Obsah chatu je chráněn dle GDPR.

Jana je nyní offline

Jana je nyní online

David Březina
Avatar pracovníka

Mgr. David Březina
E-terénní pracovník

obrázek Hrajete a nechcete ztratit kontrolu?

obrázek Chcete začít hrát - na co si dát pozor?

obrázek Máte obavu o svého blízkého?

obrázek Hledáte rady v oblasti Gamingu?

obrázek Napadají Vás nějaké jiné otázky?

V případě, že jsem offline, mi zanechte vzkaz nebo kontaktujte některého z mých kolegů.

Nejste na to sami

Kliknutím na tlačítko Začít chat potvrzujete, že máte zájem o využití bezplatných služeb Centra Naberte kurz. Dochází také k uzavření anonymní dohody o poskytnutí služeb. Obsah chatu je chráněn dle GDPR.

David je nyní offline

David je nyní online

Vojtěch Bartošek
Avatar pracovníka

Vojtěch Bartošek, DiS.
E-terénní pracovník

obrázek Hrajete a nechcete ztratit kontrolu?

obrázek Chcete začít hrát - na co si dát pozor?

obrázek Máte obavu o svého blízkého?

obrázek Hledáte rady v oblasti Gamingu?

obrázek Napadají Vás nějaké jiné otázky?

V případě, že jsem offline, mi zanechte vzkaz nebo kontaktujte některého z mých kolegů.

Nejste na to sami

Kliknutím na tlačítko Začít chat potvrzujete, že máte zájem o využití bezplatných služeb Centra Naberte kurz. Dochází také k uzavření anonymní dohody o poskytnutí služeb. Obsah chatu je chráněn dle GDPR.

Vojtěch je nyní offline

Vojtěch je nyní online

Zanechat vzkaz

bohužel momentálně není on-line. Můžete jí zanechat vzkaz a v případě, že jste registrovaný/á, ozve se vám.

Zanechat vzkaz

Web Naberte kurz zabezpečuje bezpečné místo pro hráče hazardních her a jejich blízké. Nabízíme bezpečné prostředí, anonymní přístup a otevřenou komunikaci. Máte dotaz ohledně hraní/sázení, snižování rizik nebo třeba odborné pomoci? Zanechte nám vzkaz.

Prosím zkontrolujte si také e-mailovou složku spam, případně hromadné zprávy.

Zpětná vazba

Napište příspěvek, který chcete zveřejnit.

Vytvořit novou místnost
Stav portálu

Jsme rádi, že jste se společně s námi rozhodli nabrat kurz.

Průvodce portálem
Přidejte své
vlákno ve fóru
Založte si svou
chatovací
místnost
Spojte se
s pracovníkem
pomocí chatu
Když svítíme
zeleně,
můžete s námi
začít chatovat!
Přečtěte si
články
Vyplňte dotazník
Mapa pomoci

Součástí našich služeb je i odkazování na odborníky, případně přímé nakontaktování v oblasti prevence, odborného poradenství nebo i léčby. Pokud budete mít zájem, neváhejte se na nás obrátit, a my Vám pomůžeme najít vhodného odborníka.
V případě, že byste neměli zájem toto téma řešit s některou z našich e-terénních pracovnic, kliknutím na mapu níže se dostanete na webové stránky Zodpovědné hraní. Tam můžete vyhledat druh služby podle místa poskytování, stejně tak jako kontakty a odkazy přímo na konkrétní zařízení.

Mapa pomoci - obrázek

Naše pracovní doba

Pondělí až pátek 8:00 - 16:30 
A Linka i o víkendech 
 

  • Individuální chat, který lze zahájit kliknutím na fotografii v zeleném kolečku.
  • E-mailová komunikace kontakt@nabertekurz.cz
  • Telefonní linka +420 777 477 877
  • Sociální sítě
  • Skupinový chat
  • Zanechání vzkazu či zpětné vazby

Ve výjimečných případech nemusíme být dostupní i během zmíněné pracovní doby, znamená to, že se věnujeme intenzivní práci s klientem. Zanechte nám prosím vzkaz, odpovíme Vám co nejdříve - nezapomeňte uvést Váš e-mail. V případě potřeby lze taktéž využít naší víkendové telefonické linky.

Zpráva byla odeslána
Vaši zprávu jsme doručili. Sociální pracovník vás bude kontaktovat.
Vítej v prostoru!
Vítejte!
Nalezen nový chat!
Byl/a jste přidán/a do nového chatu! Zkontrolujte zprávy.
Neautorizovaný chat!
Bylo nalezeno celkem 0 neautorizovaných chatů! Zkontrolujte skupinové chaty.
Práce vykázána.
Report byl úspěšně vytvořen a uložen.
Byl vytvořen nový chat
Právě jste vytvořil/a chat. Otevřít jej můžete vždy ikonkou avataru sociálního pracovníka v levé části obrazovky.
Vstoupil/a jste do místnosti
Právě jste vstoupil/a do místnosti. Chatovat můžete pomocí ikonky chatu v levé části obrazovky. Prosím, přečtěte si i pravidla našich chatů. Děkujeme.
Chat nelze otevřít
Tento chat byl již uzavřen.
Úspěch!
Úprava byla v pořádku provedena.
Chyba!
Při ukládání úprav došlo k chybě. Zkuste, prosím, akci opakovat.
Chyba!
Vytvoření se nepovedlo. Prosím, zkontrolujte si data.
Úspěch!
Post byl označený jako přečtený.
Úspěch!
Post byl smazán.
Úspěch!
Příspěvek byl vložen do fóra.
Úspěch!
Vlákno bylo vytvořeno. Nyní můžete vstoupit a vytvořit první příspěvek.
Úspěch!
Vaše zpráva byla odeslána. Děkujeme, že jste se na nás obrátil/a! Odpovíme Vám ihned jakmile to bude možné.
Úspěch!
Děkujeme, v brzké době bude příspěvek zveřejněn.