TRHÁK: Spotřebitelská soutěž tisku BLESK

24.2.2020, Eliška Garnolová

A máme tady další spotřebitelskou soutěž! Pojďme se společně podívat na TRHÁK, který je součástí tisku Blesk.
ydv.png

„Trhni a vyhraj!“ je slogan losu, který je součástí denního a nedělního tisku Blesk v období od 14.2. do 15.3.2020. Tato spotřebitelská soutěž probíhá dvakrát ročně a tentokrát bude již po sedmé v řadě.

Ve hře je možné získat peněžitou výhru, slevy či telefonní kredit. A mezi partnery, kteří umožňují slevy, patří například Mall.cz, FlixBus, Cinestar či Blesk lékárna. Nicméně pokud vyhrajete, může se na Vás vztahuje jedna z podmínek, které jsou uvedené v pravidlech soutěže.

Ale to není vše, pokud nevyhrajete na první „trhnutí“, máte druhou šanci v denní hře! Ano, jedna hra nestačí. Proto tvůrci dali možnost prostřednictví SMS nebo internetu přihlásit číslo, které naleznete pod kupónem, do sekundární soutěže. Pokud toto číslo zadáte správně do 16ti hodin onoho dne, máte možnost se zařadit do druhé soutěže o vyšší výhry. Pokud neuspějete ani nyní, pak sedmkrát během trvání soutěže se z přihlášených kódů losuje o výhru 50.000 Kč. 

Takže tato soutěž v sobě nese dvě různé soutěže. Jednu, při které se dozvídáte, zda a co vyhráváte hned po odtržení perforovaného pásku na kupónu, a druhou, kdy se po registraci dostanete do slosování, které probíhá večer stejného dne, či v předem určené dny.

V této soutěži nalezneme mnoho kliček, podmínek a stále se opakujícího „ALE“! Vyhrajete slevu, ALE musíte jí uplatnit do určitého dne – a určená doba není příliš dlouhá. Přehled slev a podmínek pro uplatnění nalezneme zde.

Doba uplatnění a její podmínky jsou však u každého z partnerů různé. Takže jinými slovy, můžeme říct, že ne vždy je výhra výhrou. Zprvu se můžeme zaradovat nad výhrou a poté zjistíme, že podmínky jsou nastaveny tak, že nás například nutí k nákupu nad 1000 Kč, či ke koupi druhého produktu. Otázkou tedy zůstává, zda je cena výhodná, nebo se jedná o prodejní tah. Obezřetnost je nutné věnovat tomu, proč tisk kupujete. Pokud předpokládáte, nebo se těšíte, že vyhrajete nějaké peníze, dejte si pozor, abyste nekupovali tisk pouze kvůli této soutěži, a nakonec nevezli tak akorát noviny do sběru.

Jak se k této spotřebitelské soutěži stavíte Vy? Kupujete tyto noviny běžně, kvůli soutěži, nebo vůbec? Napište nám své zkušenosti a názory do diskuzního fóra a pojďme spolu hovořit o této soutěži.

Za tým Naberte kurz, 

Eliška

Další články

Podle ministerstva financí se pravidelně do této hry zapojuje 300–400 tisíc spotřebitelů, kteří...