Hraní a limity
Všechna témata o herních limitech směřujte sem.
Všechna témata o herních limitech směřujte sem.
Víte, kolik peněz a času věnujete do hazardních her? Neposouváte náhodou příliš svoje hranice?
Zjistěte, jak snížit rizika ze hry a přistupovat ke hraní nebo sázení zodpovědně, případně jak přestat.
Poskytujeme bezplatnou, anonymní podporu a pomoc pro hráče, sázkaře i jejich blízké.
Buďte zodpovědným hráčem, který má svou hru pod kontrolou. Ukážeme Vám, jak na to.
Vstupem na webový portál centra Naberte kurz souhlasíte s přidělením anonymní přezdívky a potvrzujete, že jste se seznámil/a se základními informacemi o e-terénní práci a nabízených službách, včetně informací o nakládání s osobními údaji.
Komplexní pojetí jednotlivých aktivit realizovaných e-terénními pracovníky s cílem snižovat rizika spojená s hraním hazardních her u cílové skupiny hazardních hráčů a jejich blízkých. Služba je poskytována výhradně on-line nebo telefonickou formou.
Bezpečné prostředí, anonymní přístup, otevřená komunikace.
Služby poskytujeme zdarma.
Máte někoho, s kým si bez předsudků o hazardu promluvit?
Jsme zde pro Vás a Vaše blízké.
1. Poslání
2. Cílová skupina
3. Cíl
4. Nabízené služby
5. Podávání a vyřizování stížností
6. Využívání souborů cookies a zpracování osobních údajů
Posláním e-terénní práce je prevence a snižování negativních důsledků plynoucích z hraní hazardních her a s nimi spojeného rizikového chování. Nabízíme pomoc osobám, které se již rizikově chovají, osobám, které jsou tímto chováním ohroženy a osobám jim blízkým. Součástí e-terénní práce je pomáhat lidem v tíživé životní situaci s řešením jejich problémů v souvislosti s patologickým hraním, podporovat a motivovat konkrétní jedince nebo skupiny ke změně dříve, než by u nich došlo k rozvoji rozsáhlých negativních sociálních, ekonomických, psychických i zdravotních důsledků.
Primární cílovou skupinou se rozumí osoby s projevy návykového chování nebo lidé ohrožení vznikem závislostí, a to v souvislosti s hraním hazardních her, včetně jejich osob blízkých. Sekundární cílovou skupinou se pro potřeby e-terénní práce rozumí odborná i laická veřejnost.
Cílem e-terénní práce je podílet se na snižování rizik a škod spojených s hraním hazardním her, jak v rovině samotných klientů, tak v rovině širší společnosti.
V Centru Naberte kurz pracujeme s filozofií harm reduction, tzn. snižováním rizik způsobených hraním hazardních her.
Tento přístup jsou koncepce, programy a činnosti směřující primárně k minimalizaci nepříznivých zdravotních, sociálních a ekonomických dopadů. Klademe důraz na Vaše individuální a aktuální potřeby.
Prostřednictvím individuálního chatu, skupinového chatu nebo emailu/vzkazu a telefonu můžete využít následující služby:
Využitím některé z výše uvedených služeb prostřednictvím kteréhokoliv kanálu automaticky uzavíráte dohodu o spolupráci s Centrem Naberte kurz, stáváte se klientem Centra Naberte kurz a vztahují se na Vás následující práva:
Během využívání služeb máte zároveň povinnost dodržovat pravidla slušného chování. V případě porušení těchto zásad má pracovník právo poskytovaní služby ukončit.
Zásady poskytování služeb e-terénní práce
E-terénní pracovníci se řídí Etickým kodexem sociálních pracovníků ČR a Etickým kodexem Linky pomoci pro hráče hazardních her a jejich blízké, zákonnými normami ČR a jinými mezinárodními smlouvami.
Základní zásady poskytovaní služeb e-terénní práce jsou především:
Stížnost může být anonymní nebo signovaná a lze ji podat těmito způsoby:
Forma a evidence stížností
Každá stížnost je evidována a zapsána pracovníkem, který stížnost přijal. Zapisuje se datum přijetí stížnosti, jméno pracovníka, který stížnost přijal, obsah stížnosti, datum a výsledek vyřízení stížnosti. Pokud je stížnost podána e-mailem ukládá se jak v elektronické, tak tištěné podobě. Pokud je stížnost podána poštou ukládá se dopis.
Vyřizování stížností
Pokud stěžovatel zanechá v dopise či emailu své kontaktní údaje, bude mu obratem zaslána odpověď o přijmutí stížnosti, ve které bude uvedena lhůta pro vyřízení stížnosti. Stížnost bude vyřízena v co nejbližší době, nejdéle však do 30 dnů. Po vyřízení stížnosti stěžovateli neodkladně zasíláme „Zápis o stížnosti“. Pokud je stížnost podána telefonicky pracovník se zeptá, jestli si stěžovatel přeje sdělit své kontaktní údaje a domluví na způsob předání vyřízení stížnosti.
Každou stížností se zabýváme na nejbližší poradě týmu nebo ji řeší vedoucí pracovník s výše nebo níže postaveným pracovníkem. Pokud není klient s výsledkem spokojen, je vedoucím služby informován, že má právo obrátit se se stížností k vedoucímu pracovníkovi další úrovně organizační struktury organizace. Konečnou instancí v organizaci je v případě stížnosti uživatele služeb nejvyšší statutární orgán.
Pokud se klient obrátí na pracovníky se stížností na třetí stranu (organizaci), pracovník se nepřiklání na žádnou stranu a zachovává neutrální postoj. Nabídne klientovi asistenci při podání této stížnosti.
Podání stížnosti nesmí být v žádném případě příčinou ze strany e-terénních pracovníků k vypovězení nebo přerušení či snížení kvality poskytování služby stěžovateli. E-terénní pracovníci respektují i právo stěžovatele svobodně si zvolit nezávislého zástupce, který ho bude při vyřizování stížnosti zastupovat. Pravidlem je, že nezávislý zástupce stojí mimo struktury služby a organizace. ukládá se dopis.
Soukromí a bezpečí každého klienta je pro nás velmi důležité. Získáváme a zpracováváme proto osobní informace v co nejmenší možné míře. O způsobech zpracovávání osobních údajů a nakládání s nimi, si můžete přečíst více v samostatném dokumentu. Využíváme rovněž soubory cookies, pouze však pro anonymizované přehledy dostupné z Google Analytics.
Mgr. Jana Šatánková
E-terénní sociální pracovnice
Hrajete a nechcete ztratit kontrolu?
Chcete začít hrát - na co si dát pozor?
Máte obavu o svého blízkého?
Hledáte rady v oblasti Gamingu?
Napadají Vás nějaké jiné otázky?
V případě, že jsem offline, mi zanechte vzkaz nebo kontaktujte některého z mých kolegů.
Nejste na to sami
Kliknutím na tlačítko Začít chat potvrzujete, že máte zájem o využití bezplatných služeb Centra Naberte kurz. Dochází také k uzavření anonymní dohody o poskytnutí služeb. Obsah chatu je chráněn dle GDPR.Jana je nyní offline
Jana je nyní online
Bc. Andrea Tomaštíková
E-terénní sociální pracovnice
Hrajete a nechcete ztratit kontrolu?
Chcete začít hrát - na co si dát pozor?
Máte obavu o svého blízkého?
Hledáte rady v oblasti Gamingu?
Napadají Vás nějaké jiné otázky?
V případě, že jsem offline, mi zanechte vzkaz nebo kontaktujte některého z mých kolegů.
Nejste na to sami
Kliknutím na tlačítko Začít chat potvrzujete, že máte zájem o využití bezplatných služeb Centra Naberte kurz. Dochází také k uzavření anonymní dohody o poskytnutí služeb. Obsah chatu je chráněn dle GDPR.Andrea je nyní offline
Andrea je nyní online
Bc. Lucie Návratová
E-terénní sociální pracovnice
Hrajete a nechcete ztratit kontrolu?
Chcete začít hrát - na co si dát pozor?
Máte obavu o svého blízkého?
Hledáte rady v oblasti Gamingu?
Napadají Vás nějaké jiné otázky?
V případě, že jsem offline, mi zanechte vzkaz nebo kontaktujte některého z mých kolegů.
Nejste na to sami
Kliknutím na tlačítko Začít chat potvrzujete, že máte zájem o využití bezplatných služeb Centra Naberte kurz. Dochází také k uzavření anonymní dohody o poskytnutí služeb. Obsah chatu je chráněn dle GDPR.Lucie je nyní offline
Lucie je nyní online
Bc. Kristián Plesník, DiS.
E-terénní sociální pracovník
Hrajete a nechcete ztratit kontrolu?
Chcete začít hrát - na co si dát pozor?
Máte obavu o svého blízkého?
Hledáte rady v oblasti Gamingu?
Napadají Vás nějaké jiné otázky?
V případě, že jsem offline, mi zanechte vzkaz nebo kontaktujte některého z mých kolegů.
Nejste na to sami
Kliknutím na tlačítko Začít chat potvrzujete, že máte zájem o využití bezplatných služeb Centra Naberte kurz. Dochází také k uzavření anonymní dohody o poskytnutí služeb. Obsah chatu je chráněn dle GDPR.Kristián je nyní offline
Kristián je nyní online
Bc. Helena Zíková
E-terénní sociální pracovnice
Hrajete a nechcete ztratit kontrolu?
Chcete začít hrát - na co si dát pozor?
Máte obavu o svého blízkého?
Hledáte rady v oblasti Gamingu?
Napadají Vás nějaké jiné otázky?
V případě, že jsem offline, mi zanechte vzkaz nebo kontaktujte některého z mých kolegů.
Nejste na to sami
Kliknutím na tlačítko Začít chat potvrzujete, že máte zájem o využití bezplatných služeb Centra Naberte kurz. Dochází také k uzavření anonymní dohody o poskytnutí služeb. Obsah chatu je chráněn dle GDPR.Helena je nyní offline
Helena je nyní online
Víkendové chatování
Využít můžete i číslo 777 477 877 s provozem 24/7
Hrajete a nechcete ztratit kontrolu?
Chcete začít hrát - na co si dát pozor?
Máte obavu o svého blízkého?
Hledáte rady v oblasti Gamingu?
Napadají Vás nějaké jiné otázky?
Nejste na to sami
Je víkend nebo státní svátek?
Poraďte se s odborníkem v tomto chatu.
Kliknutím na tlačítko Začít chat potvrzujete, že máte zájem o využití bezplatných služeb Centra Naberte kurz. Dochází také k uzavření anonymní dohody o poskytnutí služeb. Obsah chatu je chráněn dle GDPR.Víkendáři je nyní offline
Víkendáři je nyní online
Jsme rádi, že jste se společně s námi rozhodli nabrat kurz.
Součástí našich služeb je i odkazování na odborníky, případně přímé nakontaktování v oblasti prevence, odborného poradenství nebo i léčby. Pokud budete mít zájem, neváhejte se na nás obrátit, a my Vám pomůžeme najít vhodného odborníka.
V případě, že byste neměli zájem toto téma řešit s některou z našich e-terénních pracovnic, kliknutím na mapu níže se dostanete na webové stránky Zodpovědné hraní.
Tam můžete vyhledat druh služby podle místa poskytování, stejně tak jako kontakty a odkazy přímo na konkrétní zařízení.
Ve výjimečných případech nemusíme být dostupní i během zmíněné pracovní doby, znamená to, že se věnujeme intenzivní práci s klientem. Zanechte nám prosím vzkaz, odpovíme Vám co nejdříve - nezapomeňte uvést Váš e-mail. V případě potřeby lze taktéž využít naší víkendové telefonické linky.