Poničené sázenky: Sazka

7.10.2019, Jana Šatánková

Jak postupovat v případě poničené sázenky u sazky? A lze to vůbec? Dnes se zaměříme na to, jak se k tomu staví Sazka.

Stalo se vám někdy, že jste podali výherní sázenku u Sazky a následně zjistili, že je sázenka pomačkaná, roztržená či politá? Nemusí být všechno ztraceno. Sazka opravňuje účastníky hazardních her reklamovat tiket či sázenku do 6 měsíců od vzniku rozhodné skutečnost a to nejpozději poslední den této lhůty. (https://www.sazka.cz/obchodni-podminky/vseobecne-obchodni-podminky-ke-sluzbam-ke-kterym-j)

Pokud máte všechny části tiketu a je jasně viditelné číslo sázenky (18ti místný kód se dvěma pomlčkami pod číslem obstaravatelské licence), můžete zvolit dvě cesty řešení, kdy u obou je doba vyřízení standardních 30 dní:

1) S obsluhou na prodejním místě sepsat reklamační list. Po vyřízení dostanete jedno vyhotovení reklamačního listu, druhý si obsluha nechá a zašle jej k do sídla Sazky k reklamaci. Tam ji reklamační oddělení posoudí. 

2) Přes webový portál zaměřený na online reklamace, který najdete ZDE.  Vyplníte kolonky s kontaktními údaji, popíšete reklamovanou skutečnost s číslem sázky/tiketu a pokud to půjde přidáte fotografii sázenky.

V případě, že Vám některá z částí sázenky chybí, je zde možnost rovněž podat reklamaci s tím rizikem, že Vám reklamaci neuznají.

Pokud budete mít nějaký dotaz k tomuto tématu, neváhejte se na nás obrátit. Budeme rovněž rádi za Vaše poznatky a zkušenost. Příští článek se bude věnovat poničeným sázenkám u Fortuny. Máte nějaké tipy na další společnosti?

HR: Je dobré uschovat si potvrzení o sázce (sázenku) na bezpečném místě, aby jste pak nebyli nepříjemně překvapení a vyhnuli jste se zbytečným stresům :-) 

Mějte pěkný den a Naberte kurz :-)
Jana

 

https://www.sazka.cz/centrum-podpory/reklamace

https://www.sazka.cz/

https://www.sazka.cz/obchodni-podminky/vseobecne-obchodni-podminky-ke-sluzbam-ke-kterym-j